2015. április 30., csütörtök

Miért döntöttem a hajátültetés mellet?

Hol is kezdjem... Körülbelül 20 éves korom óta hullik a hajam, legalábbis akkor vettem észre. Akkor még persze nem igazán foglalkoztam vele, hiszen nem volt annyira gáz és nem gondoltam volna hogy eddig eljutok, hogy egyáltalán zavarjon a kopaszság.

26 éves koromra eljutottam addig, hogy elkezdtem olvasgatni és érdeklődni a hajbeültetések iránt és eldöntöttem hogy egyszer biztos megcsináltatom. Próbálgattam közben persze különböző samponokat, olajakat illetve minoxidilt is, semmi nem tűnt igazán hatásosnak, így egyre biztosabbá vált a hajátültetés ötlete.

Hajbeültetés előtt

Hajbeültetés előtt

Hajbeültetés előtt

Hajbeültetés előtt

Eltelt 2-3 év és egyre jobban zavart a kopaszság, közérzetem már nem volt az igazi és egyre többször szembesültem önbizalom hiánnyal. Használtam különböző haj "fiber"-eket, segített eltakarni kicsit a problémát, de nem volt az igazi és macerás volt mindig. Hetekig keresgéltem interneten, hogy melyik magánklinika lenne nekem a legmegfelelőbb illetve legmegbízhatóbb, nagyon sok fórumon illetve blogon mentem keresztül és végül a HairHungary-nél döntöttem.

Így hát eljött a idő, hogy elkezdtem e-mailezni egy nagyon kedves kollégával (mivel külföldön élek az e-mail volt a legegyszerűbb megoldás a kapcsolatteremtésre). Minden kérdésemre gyors és precíz választ kaptam, 5000 hajszálban egyeztünk meg, majd ezután időpontot is kaptam 2 műtéti napra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése